Οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το metaverse σχεδόν τετραπλασιάστηκαν από το περασμένο φθινόπωρο, σύμφωνα με την πλατφόρμα αναζήτησης εργασίας Adzuna. Συγκεκριμένα, τον περασμένο Οκτώβριο φιλοξενούσε 697 σχετικά job openings, με τον αριθμό αυτό να φτάνει τα 3.339 τον Φεβρουάριο του 2022, δηλαδή μέσα σε μόλις 5 μήνες. Παράλληλα, οι «crypto» αγγελίες εργασίας επίσης έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ τον Φεβρουάριο, στις 5.302 καταχωρίσεις. «Οι metaverse experts αποτελούν το νέο “hot ticket”, με τους συσχετιζόμενους ρόλους να εκτείνονται από developers και data scientists, σε κειμενογράφους και creatives», ανέφερε ο James Neave, Head of Data Science της Adzuna.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης του VR και metaverse οικοσυστήματος, συνεχίζονται οι σχετικές επενδύσεις από πλευράς brands, εταιρειών και agencies. Πρόσφατο παράδειγμα η Accenture, η οποία εξέδωσε μελέτη με τίτλο «Meet Me in the Metaverse: The Continuum of Technology and Experience Reshaping Business». Το «Metaverse Continuum» -ένα φάσμα ψηφιακών κόσμων, πραγματικοτήτων και επιχειρηματικών μοντέλων- επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος λειτουργεί και αλληλεπιδρά, ενώ οι επιχειρήσεις κινούνται προς ένα μέλλον που χαρακτηρίζεται από τεχνολογίες, όπως AR, blockchain, ψηφιακά δίδυμα και edge computing. Για να υποστηρίξει τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία, η Accenture αναπτύσσει το Accenture Metaverse Continuum Business Group, με επικεφαλής τον Paul Daugherty, Group Chief Executive-Technology και Chief Technology Officer της Accenture και τον David Droga, CEO και Creative Director της Accenture Interactive.

Η Nike υποστηρίζει ότι έχει υποδεχθεί στο κατάστημά της στο metaverse σχεδόν 7 εκατ. άτομα από 224 χώρες, με τα branded NFTs να αποτελούν βασική στρατηγική εσόδων της Nikeland. Επιπλέον, με αφορμή τα 34 χρόνια της σειράς της Air Max, η Nike προσκάλεσε παιδιά να «χτίσουν» την εικονική της παρουσία στην πλατφόρμα Roblox, μιας και σύμφωνα με έρευνες, η GenA περνά περισσότερο χρόνο στο metaverse από οποιαδήποτε άλλη.

Αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε το τελευταίο διάστημα και η απόφαση της Heineken να παρουσιάσει την πρώτη της virtual μπίρα, Heineken Silver, στην ψηφιακή πλατφόρμα, Decentraland, ενώ Hyundai Motor Company και Unity ξεκίνησαν συνεργασία για τον από κοινού σχεδιασμό και την κατασκευή ενός νέου οδικού χάρτη και μιας metaverse πλατφόρμας Meta-Factory. Η εισαγωγή ενός Meta-Factory, ενός ψηφιακού διδύμου ενός πραγματικού εργοστασίου το οποίο υποστηρίζεται από μια metaverse πλατφόρμα, θα επιτρέψει στη Hyundai να δοκιμάσει τη λειτουργία ενός εργοστασίου εικονικά προκειμένου να υπολογίσει τη βελτιστοποιημένη λειτουργία του και να επιτρέψει στα στελέχη του να επιλύσουν προβλήματα χωρίς να χρειάζεται η φυσική τους παρουσία στο εργοστάσιο.