Το «Beauty Tech Lab» θα αναλάβει τον λογαριασμό, αξίας 106 εκατ. λιρών και θα απαρτίζεται τόσο από στελέχη του agency όσο και του πελάτη. Στο spec που ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβρη, η Essence αναδείχθηκε νικήτρια, ωστόσο, όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός της ομορφιάς, η συνεργασία με το digital shop θα οδηγήσει στη δημιουργία του Beauty Tech Labs, μιας αποκλειστικής ομάδας client-agency, που «θα αξιοποιεί την τεχνολογία της Essence και της L’Oréal, την επιχειρησιακή εξειδίκευση, το ταλέντο και την απρόσκοπτη πρόσβαση σε insights, γνώση και πόρους ολόκληρης της WPP».

Ο Chief Executive for EMEA της Essence, Tim Irwin, δήλωσε ότι το agency ήταν «ενθουσιασμένο» για τη συνεργασία με τη L’Oreal, όχι μόνο για την οικοδόμηση ενός νέου μοντέλου συνεργασίας πελάτη-agency, αλλά και επειδή «τίθενται νέα standards για το τι είναι δυνατό στα πεδία των data analytics και media». Η UK Country Manager της WPP, Karen Blackett, προσέθεσε: «Η WPP είναι ενθουσιασμένη που θα προσφέρει στη L’Oreal έναν νέο τρόπο εργασίας και ένα νέο μοντέλο agency, που έχει φτιαχτεί για το μέλλον».
(Πηγή: TheDrum)