Phygital πλατφόρμα προώθησης προϊόντων

Σε highly engaged community εξελίσσεται η πλατφόρμα του Buzzme, όπως επισημαίνει η ίδια. Οι Buzzers έλαβαν δωρεάν το πρώτο Box με καταναλωτικά προϊόντα περί τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησαν να δημιουργούν αυθεντικό περιεχόμενο (κυρίως βίντεο σε ποσοστό 80%) με δημιουργικό τρόπο.

Το επόμενο Buzzme Box αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές Οκτωβρίου, ενώ ήδη σχεδιάζονται τα χριστουγεννιάτικα κουτιά. To Buzzme είναι πλατφόρμα για δειγματισμό και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο «να χτίσει brand love experiences και να γίνει μέρος του daily life journey».

«Σε ένα περιβάλλον που τα brands ψάχνουν νέους τρόπους να κερδίσουν την καρδιά των καταναλωτών και ένα μέρος στην καθημερινότητα τους, το Buzzme δίνει έμφαση στην εδραίωση σχέσεων εμπιστοσύνης με το Community των Buzzers, γνωρίζοντας ότι οι ίδιοι οι καταναλωτές είναι οι μεγαλύτεροι διαφημιστές των brands», επισημαίνει.