Tόσο το online, όσο και το offline κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων παρουσίαζαν αναμενόμενους ρυθμούς ανάπτυξης (+2,9% offline, + 30,7% online) στην Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της Nielsen και της Convert Group μέχρι και την εβδομάδα 8 (17/2-23/2). Ωστόσο το ξέσπασμα της πανδημίας και τα δύο lockdowns που ακολούθησαν είχαν ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μαζικών αγορών από την πλευρά των καταναλωτών με αποτέλεσμα η YTD τάση μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου να πολλαπλασιαστεί και να φθάσει για το online κανάλι στο +178%, ενώ για το offline στο +9%.

Ειδικότερα, τις εβδομάδες πριν τα lockdowns της άνοιξης, αλλά και του φθινοπώρου, οι πωλήσεις των περισσότερων προϊoντικών κατηγοριών εκτινάχθηκαν και στα δύο κανάλια, ακόμη και με τετραψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Eξετάζοντας τη συμμετοχή του online καναλιού στις συνολικές πωλήσεις ενός επιλεγμένου συνόλου λιανεμπόρων, αυτή έχει αυξηθεί από 0,3% που ήταν την πρώτη εβδομάδα του 2020, στο 1,6% τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου. Σε YTD επίπεδο μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου, η συνολική συνεισφορά του online υπολογίζεται σε απόλυτο ποσοστό στο 1%.