Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 6 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Μαρούσι Plazza

To «Μαρκών Ελληνικότητα» είναι ένα συνέδριο-πανόραμα ελληνικότητας για brands, υπηρεσίες και marketing services που εντάσσουν το ελληνικό στοιχείο και χαρακτήρα στον πυρήνα της στρατηγικής marketing που αναπτύσσουν. Eίτε πρόκειται για ελληνικά brands, είτε για διεθνή, που όμως στηρίζουν την ελληνικότητα σε κάθε της έκφανση. Σε αυτό, κορυφαίοι marketers θα αναλύουν άμεσα και κατανοητά, στρατηγικές και δράσεις ελληνικότητας που ακολούθησαν για τα δικά τους brands.

Ήδη έχουν κλείσει τη συμμετοχή τους και αναμένεται να παρουσιάσουν τα δικά τους cases oι εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Agrino, Γέφυρα ΑΕ, Coca Cola Τρία Έψιλον, Diageo Hellas, Δωδώνη, Jet Oil, Metro ΑΕΒΕ, Misko/Barilla, Νίκας, Οινοποιεία Μπουτάρη, Τσάνταλης κ.α, ενώ αναμένεται η συμμετοχή πολλών ακόμα, σημαντικών εταιρειών. Xoρηγός του συνεδρίου είναι η Γέφυρα Α.Ε.

Περισσότερα στο www.markonellinikotita.gr.