Ήδη το συνέδριο έχει τεθεί υπό την αιγίδα ΣΔΕ, ΣΕΔΕΑ, ενώ στηρίζεται και από τον ΣΕΒ

Έτσι, μετά τον ΣΔΕ και τον ΣΕΔΕΑ, την αιγίδα του για το συνέδριο έδωσε και το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (EIM) της ΕΕΔΕ. Στο συνέδριο συμμετέχουν 29 και πλέον κορυφαίοι έλληνες marketers – αλλά και owners ή CEO –  που θα παρουσιάσουν ενδιαφέροντα cases καινοτομίας για 29 brands και υπηρεσίες που διαχειρίζονται. Eνδεικτικά αναφέρονται οι εταιρείες AB Bασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Cyta Hellas, Creta Farms, Danone, ΔΕΛΤΑ, Δωδώνη Παγωτά, ΕΖΑ, KFC, Mattel, Νίκας Αλλαντικά, Perfetti van Melle, Τσακίρης/Coca Cola 3E κ.α.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, θα διεξαχθεί και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση panel, με τίτλο «Καινοτομία: Από την Θεωρία στην Πράξη», στην οποία θα συμμετάσχουν οι Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ, Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου, Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari, Γιώργος Κυριακός, Member of the Board & Chief Commercial Officer, EZA Πρότυπος Ζυθοποιία, Θωμάς Δούζης, Owner, Ergon Products και Παναγιώτης Μίλης, Διευθυντής Marketing, ΕΨΑ. Υποστηρικτές του συνεδρίου είναι -προς το παρόν- οι εταιρείες Grand Brand, Global Link, Focus Bari, Sales Promotion Center, Zootle και «Προϊόν της Χρονιάς».

Aξίζει να σημειωθεί δε, ότι στο συνέδριο θα συμμετάσχει και ο ΣΕΒ, με μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τις τελευταίες δράσεις καινοτομίας του. Το Marketing Innovation Conference 2014 θα διεξαχθεί την Πέμπτη 12 Ιουνίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, υπό τον τίτλο «The Power of Sharing Knowledge: Βest Practices in New Product Development».