Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος παρέχει δωρεάν, από την 1η Ιουλίου, στα μέλη του και την άμεση οικογένειά τους την υπηρεσία 24ωρης τηλεφωνικής γραμμής εξειδικευμένης συμβουλευτικής υποστήριξης (Support & Wellbeing line), 7 ημέρες την εβδομάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία Hellas EAP (Employee Assistance Programs).

Η ενέργεια αυτή του ΙΠΕ ακολουθεί το workshop, το οποίο είχε διοργανώσει την άνοιξη, με θέμα «Ψυχική Ανθεκτικότητα – Ασπίδα στην εποχή της πανδημίας» και ομιλήτρια την ψυχολόγο Χριστίνα Μαζουροπούλου. Το πρόγραμμα είναι ανώνυμο και απόρρητο, παρέχει προσωπική ενδυνάμωση και υποστήριξη μελών σε συνθήκες αυξημένης αβεβαιότητας, στρες και ανασφάλειας, χωρίς όμως να αποτελεί θεραπευτικό πρόγραμμα και μη έχοντας ψυχοθεραπευτική προσέγγιση, διευκρινίζεται στο πλαίσιο επίσημης ανακοίνωσης.