(ΜΟναχο)  Σύμφωνα με έρευνα της TNS Infratest, το 89,9% των ερωτηθέντων χρηστών παραδέχτηκαν ότι οι διαφημίσεις διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στη χρηματοδότηση των αγαπημένων τους μη συνδρομητικών sites.

Αντιθέτως, μόλις το 8,7% δήλωσε ότι θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν συνδρομή για να επισκέπτονται sites χωρίς διαφημίσεις. Με άλλα λόγια, οι display ads είναι ευρύτερα αποδεκτές. Άρα, είναι στο χέρι των marketers να αξιοποιήσουν ακόμα πιο αποτελεσματικά το συγκεκριμένο μέσο προβολής.