Μια νέα λύση στόχευσης συχνότητας για video καμπάνιες διεθνώς λανσάρει το YouTube, η οποία θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να επιλέξουν έναν στόχο έως 4 εβδομάδες.
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα θα βελτιστοποιεί για μάξιμουμ unique reach, διασφαλίζοντας ότι οι καμπάνιες δεν παρακολουθούνται από τους χρήστες υπερβολικά πολλές φορές.
«Η επίτευξη της ιδανικής συχνότητας προβολής των video διαφημίσεων, τόσο για τους θεατές όσο και για τους διαφημιζόμενους, έμοιαζε πάντα με ταχυδακτυλουργικό κόλπο», ανέφερε ο Marvin Renaud, Director of Global Video Solutions της εταιρείας.
(Πηγή: Mediapost)