Νέες επιλογές για την οικονομική εξαργύρωση του περιεχoμένου τους προσφέρει το YouTube στους creators της πλατφόρμας του, μέσα από την ανανέωση του YouTube Partner Program, όπως ανακοίνωσαν στελέχη της εταιρείας στο event Made on YouTube.

«Οι δημιουργοί είναι η καρδιά του YouTube», σχολίασε ο Neal Mohan, CPO της εταιρείας. Στις αρχές του 2023, οι YouTube creators θα μπορούν να κάνουν αίτηση ώστε να συμμετέχουν στο πρόγραμμα διαμοιρασμού εσόδων της πλατφόρμας, εφόσον έχουν τουλάχιστον 1.000 εγγεγραμμένους χρήστες και 10 εκατ. views των Shorts videos τους σε διάστημα 90 ημερών. Οι συμμετέχοντες στο YouTube Partner Program θα λαμβάνουν μερίδιο από τα έσοδα και 10 τρόπους με τους οποίους μπορούν να βγάλουν χρήματα στην πλατφόρμα.

Θα έχουν επίσης την επιλογή να κερδίσουν χρήματα νωρίτερα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Κάθε μήνα, το YouTube θα συγκεντρώνει όλες τις διαφημίσεις από τα Shorts και τα χρήματα θα πηγαίνουν στους creators και στα μουσικά δικαιώματα, ώστε να διευκολύνεται η χρήση της μουσικής στο περιεχόμενό τους. Επιπλέον, το δίκτυο λάνσαρε το Creator Music, που δίνει πρόσβαση στους δημιουργούς σε έναν μουσικό κατάλογο για τα long-form videos τους.

(Πηγή: Mediapost)