Μέσα στο επόμενο εξάμηνο

[Λονδίνο] Για την ώρα, το economist.com παρέχει, μεταξύ άλλων, δωρεάν πρόσβαση σε πρόσφατα άρθρα του περιοδικού, ενώ, χρεώνει για την είσοδο στο αρχείο του. Παράλληλα, στην προσπάθειά του να προσαρμοστεί καλύτερα στα νέα ψηφιακά δεδομένα, δίνει πια την ευκαιρία στους αναγνώστες να παραγγέλνουν το τεύχος, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω κινητού τηλεφώνου, και να το λαμβάνουν την επόμενη μέρα. Αυτή την περίοδο «τρέχει” καμπάνια σε κινηματογράφους, έντυπα και το διαδίκτυο, έχοντας ως στόχο να διευρύνει το αναγνωστικό κοινό του brand.