Νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα αναμένεται να κατακτήσει το gaming, με τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες, οι οποίες διαθέτουν υψηλότερη αγοραστική δύναμη, να ηγούνται της υιοθέτησης του mobile gaming, καθώς και της τεράστιας δαπάνης σε αυτό.

Παρόλο που η κουλτούρα του gaming είναι ζωντανή στο Twitch και φυσικά στα ίδια τα παιχνίδια, οι marketers δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουν το γεγονός ότι οι gamers δεν είναι πάντα αυτοί που νομίζουμε και πως είναι συχνά μεγαλύτερης ηλικίας από τον τυπικό gamer.

Πολλοί μάλιστα δεν αυτοπροσδιορίζονται ως gamers. Σύμφωνα με στοιχεία της Vogue Business, η παγκόσμια αγορά mobile gaming εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 60% του mobile, ως προς τη δαπάνη, μέσα στο 2022, με τον αριθμό των gamers διεθνώς να αγγίζει τα 2,7 δισ., συνεχίζοντας την ανοδική του τροχιά.

Οι GenX και boomer gamers αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο του κοινού των πιο κερδοφόρων αμερικανικών παιχνιδιών, ενώ η GenZ σε Μ. Βρετανία και ΗΠΑ είναι 1,7 και 1,9 φορές πιθανότερο αντίστοιχα να παίξει στο Roblox, σε σχέση με τον μέσο όρο. Με το πεδίο να παραμένει σε μεγάλο βαθμό αχαρτογράφητο για τους διαφημιζόμενους, οι marketers καλούνται να διερευνήσουν την ανταπόκριση των gamers στους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων.

(Πηγή: WARC)