Αύξηση στο digital, μείωση σε linear και non-digital

Αναθεωρεί προς τα πάνω τις προβλέψεις της για τα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ η Magna, για το 2020.

Τον Ιούνιο οι εκτιμήσεις τοποθετούσαν την ανάπτυξη στο 3% για το 2019 και στο 5,8 για το 2020. Σύμφωνα με τους αναθεωρημένους υπολογισμούς, τα καθαρά διαφημιστικά έσοδα των media θα ενισχυθούν κατά 4,1% το τρέχον έτος και κατά 6,2% το επόμενο, ενώ τα θετικά πρόσημα ισχύουν και χωρίς να ληφθούν υπόψη εξαιρετικά γεγονότα, όπως οι εκλογές και οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

«Προβλέπουμε ανάπτυξη για 11η χρονιά, καθώς το 2020 η πολιτική διαφήμιση θα φτάσει το ιστορικά υψηλό ποσό των 5 δισ. δολαρίων», σχολιάζουν οι αναλυτές. Σύμφωνα με την έκθεση, το ΑΕΠ αναμένεται να μειωθεί κατά 1,9% το ερχόμενο έτος, ωστόσο, η προσωπική κατανάλωση, η οποία αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο δείκτη για την πρόβλεψη της διαφημιστικής δαπάνης, θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, διευρυνόμενη κατά 4%.

Η Magna προέβη στην επανεξέταση των προβλέψεών της καθώς οι ιδιοκτήτες των media κατέγραψαν ανάπτυξη υψηλότερη της αναμενόμενης για το πρώτο εξάμηνο του 2019, κατά 7,6%. Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει 17% αύξηση των digital και 2,2% πτώση των linear ή μη ψηφιακών διαφημίσεων. Η αγορά τροφοδοτείται παράλληλα και από d-t-c brands, τα οποία εκτόξευσαν το budget τους κατά 30% το πρώτο μισό τους έτους.
(Πηγή: AdAge)