Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Zenith, η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη ενισχύθηκε κατά 16%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις της εταιρείας που την τοποθετούσαν στο 12%. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο internet αυξήθηκε από τα 231 δισ. δολάρια στα 246 δισ. Για την επόμενη τριετία, προβλέπεται μια μέση ανάπτυξη της τάξης του 10% ετησίως, οδηγώντας το internet advertising στα 329 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας έτσι το 49% του παγκόσμιου ad spend το 2021.

Βασικοί μοχλοί ανάπτυξης της ψηφιακής διαφήμισης είναι το online video και τα social media, για τα οποία η ανάπτυξη αναμένεται να κυμανθεί στο 19% και 14% αντίστοιχα μέχρι το 2021. Το display advertising συνολικά εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 13% ετησίως, με ρυθμό ανάπτυξης 7% για paid search και classification. «Το internet advertising θα ξεπεράσει το ένα τέταρτο του τρισεκατομμυρίου για πρώτη φορά, φέτος», σχολίασε ο Jonathan Barnard, Head of Forecasting και Director of Global Intelligence της Zenith. «Η ταχύτητα ανάπτυξης της διαδικτυακής διαφημιστικής δαπάνης συνεχίζει να μας εκπλήσσει, καθώς μικρές επιχειρήσεις και digital challengers προκαλούν τα καθιερωμένα brands να αναβαθμίσουν τη δράση τους».
(Πηγή: MobileMarketing)