Τοποθετώντας το ως κορυφαία επιλογή για mainstream ενημέρωση
Περισσότερους από 4 εκατομμύρια διακριτούς επισκέπτες είχε το MSN.gr και για τον μήνα Μάρτιο, παραμένοντας, όπως επισημαίνει, στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών για mainstream ενημέρωση και ψυχαγωγία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του site, σε επίπεδο ημερήσιας κάλυψης, η καθημερινή μέση επισκεψιμότητα της πρώτης σελίδας (homepage) του μέσου για την ίδια περίοδο ξεπέρασε τις 350.000 επισκέψεις (350.713), καθιστώντας την ως ιδανική επιλογή για καμπάνιες που στοχεύουν σε άμεση κάλυψη του ελληνικού κοινού σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όπως είναι γνωστό, εμπορικός αντιπρόσωπος του MSN.gr στην Ελλάδα είναι η ThinkDigital.