Το έναυσμα για τη χριστουγεννιάτικη σεζόν δόθηκε με τις πρώτες εορταστικές διαφημίσεις να κάνουν την εμφάνισή τους στη βρετανική τηλεόραση.
Η εταιρεία ερευνών marketing System1 αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα τους. Οι ομάδες κοινού ρωτήθηκαν πώς νιώθουν για τη διαφήμιση, με τη System1 να μεταφράζει αυτή την αξιολόγηση στην προοπτική μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, ενώ η βραχυπρόθεσμη αύξηση πωλήσεων μετράται με βάση το πόσο σύντομα και σίγουρα οι θεατές αναγνωρίζουν τη μάρκα που προβάλλεται.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι μάρκες επιστρέφουν «στα βασικά» με απολαυστικές χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Για αυτή την εβδομάδα, το υψηλότερο σκορ κατέγραψε η Amazon με την καμπάνια «Everybody Needs Somebody», σε στυλ Love Actually. Για πολλούς μία από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες καμπάνιες των τελευταίων ετών, αυτή της Argos, κατετάγη δεύτερη, φέρνοντας κοντά έναν πατέρα με την κόρη του, σε μια γιορτινή μουσική παράσταση.
Την τρίτη θέση καταλαμβάνουν τα Aldi, με τον Kevin the Carrot να επιστρέφει, με αναφορές στα Peaky Blinders και The Greatest Shoman. Ακολουθεί η Barbour, με το «125 Years of Christmas», ενώ η Iceland, που πέρυσι προκάλεσε με τη συνεργασία της με τη Greenpeace, φέτος προτιμά μια πιο ασφαλή συμμαχία, αυτή με την ταινία Frozen της Disney.
(Πηγή: TheDrum)