Στον «αέρα» βρίσκεται από σήμερα το link για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου της πρώτης έρευνας για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στον ευρύτερο κλάδο του marketing και της επικοινωνίας που διεξάγει η Kantar για λογαριασμό της WFA, σε συνεργασία με 22 εθνικούς συνδέσμους μεταξύ των οποίων και ο ΣΔΕ.

Το ερωτηματολόγιο καλούνται να συμπληρώσουν εργαζόμενοι στο marketing και την επικοινωνία, είτε από την πλευρά των διαφημιζόμενων, είτε από την πλευρά των agencies (advertising, media, tech, digital, production), είτε από την πλευρά των Μέσων.

H έρευνα είναι απολύτως ανώνυμη και δίνει τη δυνατότητα να μην απαντήσει κάποιος τις ερωτήσεις που δεν επιθυμεί. Η έρευνα επιχειρεί μια ανώνυμη, αλλά ρεαλιστική καταγραφή και αποτύπωση του πόσο συμπεριληπτικός είναι ο συγκεκριμένος κλάδος, τόσο ως προς τους ανθρώπους που τον στελεχώνουν, όσο και προς την αντίληψή τους για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στην αγορά αυτή. Το link θα παραμείνει ενεργό μέχρι τις 2 Ιουλίου 2021. Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο προς συμπλήρωση εδώ:
https://kantarinsights.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_aeIETsOlYwl074y