Αποτελούμενη από νομικούς και τουλάχιστον έναν οικονομολόγο, η FTC παίρνει καταθέσεις από μικρές επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα στην πλατφόρμα, καλύπτοντας μια σειρά θεματικών. Μεταξύ άλλων, ερωτώνται για το ποσοστό κέρδους που αποκομίζουν από τις πωλήσεις στην Amazon έναντι άλλων ηλεκτρονικών αγορών, όπως τα Walmart και eBay, γεγονός που δείχνει ότι οι αρχές αμφιβάλλουν για το κατά πόσο υπάρχουν πραγματικές εναλλακτικές για παρόχους και αγοραστές.

Ο χρόνος που αφιερώνεται στις συνεντεύξεις, αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό που έχει επιστρατευτεί μαρτυρούν ότι πρόκειται για μια συστηματική έρευνα και όχι απλά για μια επιφανειακή ανταπόκριση σε τυχόν παράπονα. Από την πλευρά της, η Amazon δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικά, πρόσφατα όμως είχε ανοίξει την πόρτα σε συνεργαζόμενους εμπόρους για ιδιωτικές συνομιλίες.

Η διαδικασία αποτελεί τμήμα ευρύτερης έρευνας για τον αντίκτυπο που έχουν εταιρείες όπως οι Amazon, Google και Facebook στην αμερικανική οικονομία. Επισταμένως, δε, εξετάζεται το κατά πόσον η Amazon έχει αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι συνεργαζόμενων εμπόρων, όταν διαθέτει παρόμοια προϊόντα στη δική της πλατφόρμα.
(Πηγή: AdAge)