Μια «ανεβαστική» καμπάνια δημιούργησε η Wunderman Thompson για το λανσάρισμα της νέας can συσκευασίας του Ζαγόρι Sparkling.

Με βασικό συστατικό το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, η νέα sparkling εκδοχή, με φυσικά αρώματα φρούτων, αναζωογονητικές φυσαλίδες, 0% ζάχαρη, μηδέν θερμίδες, χωρίς γλυκαντικά ή συντηρητικά, απογειώνει, σύμφωνα με το concept, εκείνον που το καταναλώνει.

Αυτήν την αναζωογονητική εμπειρία έχουν σκοπό να αποτυπώσουν όλα τα υλικά της επικοινωνίας, στα οποία καθημερινοί άνθρωποι ανοίγουν τη νέα συσκευασία Ζαγόρι Sparkling και αρχίζουν να αιωρούνται, προκαλώντας έκπληξη στους γύρω τους. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα online και offline. Η ταινία είναι μια παραγωγή της Movielab σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη.