Η ΙΔΕΑ Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας και η Wunderman Thompson δημιούργησαν μία νέα καμπάνια για την υπηρεσία Smarthink.

Με τη χρήση της νέας υπηρεσίας, το σπίτι «μαθαίνει» από τις συνήθειες των καταναλωτών και προσαρμόζεται αυτόματα στις ενεργειακές τους ανάγκες, ώστε οι τελευταίοι να επωφελούνται από την άνεση, που προσφέρει το πρόγραμμα αλλά και από την εξοικονόμηση ενέργειας, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Στο τηλεοπτικό σποτ το κοινό παρακολουθεί έναν καταναλωτή, ο οποίος είναι χαρούμενος με την επιλογή του και εκφράζει αυτή την ικανοποίησή του, όχι με λόγια, αλλά μέσα από το τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη «Θα κάτσω σπίτι», και τους «πειραγμένους» στίχους του. Η καμπάνια «τρέχει» σε όλα τα Μέσα ενώ η ταινία είναι μια παραγωγή της Movielab σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.