Η Coca-Cola επέλεξε τον ανάδοχο WPP και την Publicis Groupe ως φιναλίστ σε κλειστό review του λογαριασμού media της εταιρείας για την αγορά των ΗΠΑ. Το δίκτυο WPP διαχειρίζεται τον λογαριασμό από το 2021, όταν κέρδισε το παγκόσμιο business της The Coca-Cola Company και δημιούργησε την ειδική ομάδα OpenX για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού, αξίας περίπου 4 δισ. δολαρίων. Η Publicis τότε είχε έρθει δεύτερη.
Η νίκη αυτή ανέθεσε στην OpenX το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας σε 200+ χώρες και περιοχές, για media, δημιουργικό και παραγωγή. Η Dentsu, επίσης, επιστρατεύθηκε τότε ως «συμπληρωματικός» media partner, προκειμένου να παράσχει «διαφοροποιημένες ικανότητες» σε επιλεγμένες αγορές της Ασίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μεγαλύτερο μέρος του business του WPP για την εταιρεία αναψυκτικών αφορά δημιουργικό και παραγωγή. Η COMvergence υπολογίζει τη δαπάνη 2024 για τα αμερικανικά media της Coca-Cola σε 785 εκατ. δολάρια, από 610 εκατ. το 2023. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC), η The Coca-Cola Company δαπάνησε 5,15 δισ. δολάρια σε διαφήμιση παγκοσμίως το 2024, από 5 δισ. το 2023 και 4,32 δισ. το 2022.
(Πηγή: Adweek)