Για την κρέμα Cif

Για τις ανάγκες της εκστρατείας, 1.000 agents που ασχολούνται με την καθαριότητα του σπιτιού, έλαβαν δωρεάν kits με το προϊόν ώστε να το δοκιμάσουν, δείγματα και ενημερωτικό υλικό για να μοιράσουν σε φίλους τους. Συνολικά 8.330 άτομα συμμετείχαν σε συζητήσεις σχετικά την κρέμα Cif και 6.200 άτομα τη δοκίμασαν, αυξάνοντας το Net Promoter Score κατά 57%. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε online έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας ο πελάτης είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί, μέσα από την πλατφόρμα της spread-it, σε πραγματικό χρόνο, την εξέλιξή της.