Η αλυσίδα καφέ Mikel λανσάρει μια νέα διαφημιστική καμπάνια σε digital περιβάλλον, με αφορμή τα 15 χρόνια της αλυσίδας, η οποία εστιάζει στο «πόσο το blend τους εμπνέει όλον τον κόσμο».

Την επικοινωνία «υπογράφει» η διαφημιστική εταιρεία WHY Agency (πρώην DigitalWise), με την οποία η αλυσίδα συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια. Δημιουργικό όχημα και πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ένας fictional χαρακτήρας, που δημιουργήθηκε με χιούμορ, ένας «ανταγωνιστής» των Mikel, ο Vangel.

Από το όνομα κιόλας, γίνεται αντιληπτό ότι προσπαθεί να αντιγράψει και να ανταγωνιστεί τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα Mikel από τον ανταγωνισμό. Με βασικό υλικό το main video – introduction του Vangel, η αλυσίδα ενημερώνει το κοινό ότι αυτός ο entrepreneur το πήγε μακριά γιατί εμπνεύστηκε από τα Mikel, αλλά τελικά και ο ίδιος διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να αντιγράψει τα Mikel.

Και αυτή είναι η αρχή, καθώς θα ακολουθήσει και άλλο υλικό στα social των Mikel. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε digital, social media, native και programmatic. Η εταιρεία παραγωγής που ανέλαβε το σποτ είναι η The Stripes.