H International Communications Consultancy Organisation (ICCO) παρουσίασε το πρώτο της white paper με τίτλο «Modern Communication Challenges for Society», αναλύοντας τον ρόλο της βιομηχανίας των δημοσίων σχέσεων για τη βελτίωση του παγκόσμιου τοπίου media και επικοινωνίας. Το white paper αναγνωρίζει την ελευθερία των Μέσων και την ελευθερία του λόγου, τον μιντιακό αλφαβητισμό και εκπαίδευση, καθώς και τις νέες τεχνολογίες και τη δεοντολογία των ψηφιακών Μέσων ως τις τρεις πιο σημαντικές θεματικές στις οποίες το PR θα πρέπει να έχει κεντρικό ρόλο.
Με στόχο τη διαχείριση των προκλήσεων, η έκθεση απευθύνει κάλεσμα για μια ισχυρή συμμαχία μεταξύ industries, συμπεριλαμβανομένης της δημοσιογραφίας, της διαφήμισης, της τεχνολογίας και της διαμόρφωσης πολιτικών.
Παρουσιάζει επίσης τα βασικά ζητήματα, τον αντίκτυπό τους στη δουλειά των επαγγελματιών, αλλά και τον ρόλο των PR στην εξεύρεση λύσεων. Ως μέρος της πρωτοβουλίας, η ICCO και τα μέλη της παίρνουν μέρος σε αντίστοιχες επιτροπές στο Συμβούλιο της Ευρώπης, για να συζητήσουν νομοθετικές και εκπαιδευτικές λύσεις. Μεταξύ άλλων, το white paper καλεί όλους τους stakeholders να διαχειρίζονται τα ζητήματα άμεσα και να αντιληφθούν τον ρόλο των PR σχετικά, καθώς και να συνεισφέρουν με ιδέες για τη συλλογική αντιμετώπισή τους.