To Black Friday και οι γιορτές πλησιάζουν και η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director του Project Agora, μοιράζεται τις βέλτιστες πρακτικές Native Advertising προσαρμοσμένες στην φετινή πραγματικότητα, καθώς και λεπτομέρειες για το hands-on webinar που διοργανώνει το Project Agora, σε συνεργασία με την Taboola, με στόχο να βοηθήσει τα brands να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους μέχρι το τέλος του έτους.

Το Native Advertising αποτελεί ξεκάθαρα τον 3ο πυλώνα – μαζί με το Social και το Search- κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής. Η Taboola απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της επένδυσης στον τομέα αυτό παγκοσμίως, με το Project Agora να είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της σε 25 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Το Native Advertising δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τις στιγμές εκείνες που ο καταναλωτής βρίσκεται στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου και είναι πιο ανοιχτός να ανακαλύψει καινούρια προϊόντα ή υπηρεσίες.

Χρησιμοποιώντας απλά έτοιμο περιεχόμενο που ήδη διαθέτουν, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν το κοινό τους μέσα στο περιβάλλον των κορυφαίων διεθνών και τοπικών sites. Με τη χρήση της τεχνολογίας της Taboola, οργανικό και sponsored περιεχόμενο προσαρμόζεται στον κάθε καταναλωτή και εμφανίζεται την κατάλληλη στιγμή, φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα.

Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director του Project Agora

 

Βιώνουμε φέτος μια πρωτόγνωρη και ασυνήθιστη συγκυρία. Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει αλλάξει δραστικά λόγω της πανδημίας, δυσκολεύοντας τα brands να σχεδιάσουν τις καμπάνιες τους. Για να στήσουν επιτυχημένες καμπάνιες, πιο πολύ από ποτέ, πρέπει να εστιάσουν στα data και τις φετινές τάσεις σε keywords και creatives. Βάσει των πιο πρόσφατων δεδομένων από την πλατφόρμα της Taboola, αυτές είναι οι 3 βασικές τάσεις που πρέπει να λάβουν υπόψη οι διαφημιζόμενοι στη στρατηγική τους:

1) Δώστε την έμφαση στο eCommerce
Δεν αποτελεί φυσικά έκπληξη το γεγονός ότι η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα έδωσαν μεγάλη ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τις νέες συνθήκες αναμένεται ότι πολλοί περισσότεροι καταναλωτές θα προτιμήσουν φέτος τις online προσφορές για Black Friday και όχι εκείνες στα φυσικά καταστήματα. Αυτό είναι προφανώς εξαιρετικό πλεονέκτημα για τους διαφημιζόμενους που σχεδιάζουν digital καμπάνιες.

2) Οι καταναλωτές θα κάνουν φέτος νωρίτερα τα ψώνια των Χριστουγέννων
Η δεύτερη τάση που παρατηρείται είναι ότι οι καταναλωτές θα κάνουν φέτος τις αγορές τους για τις γιορτές αρκετά νωρίτερα και οι διαφημιζόμενοι πρέπει να εναρμονιστούν με την τάση αυτή.

Τις προηγούμενες χρονιές οι καταναλωτές πραγματοποιούσαν τις αγορές τους μέχρι και τις μέρες πριν από τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Οι αγορές της τελευταίας στιγμής θα είναι φέτος πιο δύσκολες με τα περιοριστικά μέτρα συνεχώς να αλλάζουν, ενώ πολύς κόσμος δεν θα νιώθει άνετα να επισκεφθεί πολυσύχναστα φυσικά καταστήματα. Εδώ έρχεται να προστεθεί και ότι η αυξημένη αγοραστική κίνηση online μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις στις ημερομηνίες παράδοσης. Αναμένεται λοιπόν ότι οι καταναλωτές θα φροντίσουν να κάνουν τις αγορές τους πολύ νωρίτερα φέτος για να προλάβουν να παραλάβουν πριν τις γιορτές.

Αυτό σημαίνει ότι τα brands πρέπει να αρχίσουν να προωθούν τις προσφορές τους για το Black Friday το συντομότερο δυνατόν και να εξετάσουν το ενδεχόμενο να παρατείνουν τις προσφορές αυτές και μετά από Black Friday και Cyber ​​Monday, για να δώσουν στους καταναλωτές περισσότερο χρόνο να επωφεληθούν από αυτές.

3) Χρησιμοποιήστε τις τρέχουσες τάσεις για να σχεδιάσετε τις καμπάνιες σας
Ενώ στο παρελθόν τα δεδομένα των προηγούμενων ετών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως ένδειξη για τη φετινή στρατηγική ενός brand, στη συγκεκριμένη συγκυρία τα δεδομένα του 2019 είναι σχεδόν άχρηστα για το 2020. Πρέπει, λοιπόν, οι διαφημιζόμενοι να αναζητήσουν και να λάβουν υπόψη τους τις πρόσφατες τάσεις στις αναζητήσεις keywords και στα δημιουργικά που φέρνουν clicks & conversions. Τα best practices για φέτος που ετοιμάσαμε, σε συνεργασία με την Taboola, μπορούν να βοηθήσουν τα brands σε αυτό.

Τέλος, για να περάσουν οι διαφημιζόμενοι από τη θεωρία στην πράξη, διοργανώνουμε ένα hands-on webinar την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου στις 15:00.

H Sofia von Wedemeyer, Media Account Manager από την Taboola και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager από το Project Agora, θα μοιραστούν με τους συμμετέχοντες βέλτιστες πρακτικές και μυστικά βασισμένα στα πιο πρόσφατα data και μια live περιήγηση στην πλατφόρμα της Taboola, εστιασμένη στο optimization των καμπανιών για το φετινό Black Friday και τις γιορτές.

Εξασφαλίστε τη θέση σας!