Oι τάσεις στην χρήση internet στην έρευνα της Focus/Bari

Την ίδια στιγμή, τα κινητά τηλέφωνα/smartphones και τα tablets κερδίζουν έδαφος, αφού η διείσδυσή τους τον Δεκέμβριο διαμορφώθηκε στο 39% (από 33% τον Σεπτέμβριο) και 9% (από 8%), αντίστοιχα. Αντίθετα, έδαφος χάνουν τόσο τα laptops (61% από 63%), όσο και οι σταθεροί υπολογιστές (52% από 53%). Αυτά ήταν ορισμένα από τα συμπεράσματα της πανελλαδικής έρευνας WEB ID που διεξήγαγε η Focus/Bari το διάστημα Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2013. Οι χρήστες του διαδικτύου επιλέγουν να συνδεθούν μέσω tablet/iPad σε ποσοστό 6,3% τον Δεκέμβριο του 2013, από μόλις 2,4% τον Δεκέμβριο του 2012.

Την ίδια στιγμή, 197.000 άτομα δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν tablet PC μέσα στον επόμενο χρόνο.Το 48% έχει λογαριασμό στο Facebook, το 77% στο Τwitter, το 8% στο YouTube, το 5% στο Google+ και 2% στο Linkedin. Iδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία για τις online αγορές, με το ποσοστό των χρηστών που έχουν κάνει να ανέρχεται στο 21% τον Δεκέμβριο του 2013, από 20% τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου. Tέλος, όσον αφορά στην ακρόαση ραδιοφώνου μέσω internet, παρουσιάστηκε ανεπαίσθητη κάμψη και διαμορφώθηκε στο 33% τον Δεκέμβριο, από 34% τον Σεπτέμβριο. Ήταν ωστόσο αυξημένο σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2012 που είχε διαμορφωθεί στο 32%.