Το Dettol και η McCann London παρουσιάζουν νέα καμπάνια, με τίτλο «We protect what we love», τη στιγμή που ο κόσμος ετοιμάζεται να περάσει σε μια post-lockdown πραγματικότητα. Υιοθετώντας μια συγκρατημένα αισιόδοξη στάση, το brand, το οποίο είναι συνυφασμένο, αυτή τη στιγμή, με την υγιεινή και την αντισηψία, επιχειρεί να εμπνεύσει το κοινό, ώστε να ζήσει τη ζωή του στο μέγιστο. Η καμπάνια απαρτίζεται από 3 ταινίες των 60΄΄, με αυθεντικές ιστορίες αποφασιστικότητας και δέσμευσης για πράγματα που έχουν αξία. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη McCann London σε σκηνοθεσία Mindcastle και παραγωγή MindsEye.

Η καμπάνια τρέχει, επίσης, με διαφήμιση σε digital και σε σημεία πώλησης. Η Karen Crum, Global Strategy Director στην McCann, δήλωσε: «Μεγάλο μέρος της συζήτησης σχετικά με τις συνήθειες υγιεινής έχει τις ρίζες του στον φόβο και την ανησυχία. Θελήσαμε να δείξουμε μια εναλλακτική οπτική, ότι οι απλές συνήθειες μπορούν να απαλύνουν το ψυχικό βάρος της ανησυχίας, αφήνοντας το κοινό ελεύθερο να απολαύσει τη ζωή».

(Πηγή: Campaign)