Καμπάνια για την υποστήριξη και διάδοση του ελληνικού τουρισμού

Στόχος του είναι η προσέγγιση όσο το δυνατόν περισσότερων υποστηρικτών της Ελλάδας, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν «κλικ» στο «Είμαι μέσα», δημιουργώντας έτσι μια μεγάλη κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού τουρισμού. Με 60 videos, περισσότερες από 2.000 φωτογραφίες και 200.000 λέξεις περιεχομένου, το discovergreece.com προβάλει αυθεντικές εικόνες της Ελλάδας και κάνει την επιλογή ενός από τους 110 προορισμούς, αλλά και την οργάνωση του ταξιδιού μια ενδιαφέρουσα ψηφιακή εμπειρία για κάθε επισκέπτη.

Η καμπάνια θα «τρέξει» εκτός από την Ελλάδα, στη Γερμανία, τη Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες από την Ελλάδα, να κερδίσουν ταξίδια και να γνωρίσουν την ανεξερεύνητη πλευρά της χώρας μας μέσω του discovergreece.com. Υπενθυμίζεται ότι η Marketing Greece Α.Ε. είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013, με κύριους μετόχους τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την ΕΔΕΕ.