Η Warply ξεκίνησε το 2012 εστιάζοντας στον κλάδο των push notifications και καμπανιών σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Γρήγορα εξελίχτηκε σε omni-channel πλατφόρμα που συνδέει τον χρήστη σε όλα τα περιβάλλοντα (ψηφιακό, φυσικό) και προσφέρει υπηρεσίες για loyalty, personalization, digital payments, gamification και campaigning με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Φέτος, η Warply έχει βραβευτεί με δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις συγχρόνως -ανεδείχθη Loyalty Agency of theYear και Mobile Agency of the Year- ενώ στα e-volution Awards 2021 απέσπασε 11 συνολικά βραβεία, ανάμεσά τους και ένα Platinum.

Ψηφιοποιώντας την επιβράβευση
Στην πράξη, η Warply με την loyalty και CRM πλατφόρμα της Warply Engage AI, «παντρεύει» τα παραδοσιακά προγράμματα επιβράβευσης με τις σύγχρονες τεχνολογίες, ψηφιοποιώντας την πλαστική κάρτα ενός loyalty clubμαζί με την κάρτα πληρωμών (debit/credit) σε πρωτοποριακές mobile εφαρμογές. Η βαθιά εμπειρία στο mobile, το πάθος για καινοτομία, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και η μεγάλη τεχνογνωσία που διαθέτει σήμερα, είναι τα χαρακτηριστικά που την ανέδειξαν ηγέτιδα εταιρεία στο loyalty.

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Η Warply σήμερα προσφέρει τρία βασικά στοιχεία που στο σύνολό τους καθιστούν την εταιρεία ηγέτιδα στον χώρο του loyalty αλλά και στις ψηφιακές πληρωμές, με πολλές πρωτοποριακές λύσεις. Βασικό είναι η all-in-one loyaltyπλατφόρμα Warply Engage ΑΙ η οποία καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες ενός loyalty και CRM προγράμματος.

Η διαφοροποίηση από λύσεις του ανταγωνισμού εστιάζεται στο γεγονός ότι στη Warply όλα τα δεδομένα του πελάτη αλλά και όλες οι απαραίτητες υπηρεσίες για επιβράβευση, επικοινωνία, personalization και engagement βρίσκονται σε μια πλατφόρμα. Campaigns, segmentation, CRM, κουπόνια, εκπτώσεις, επιβράβευση σε προϊόν, κατηγορία προϊόντος, σε συγκεκριμένο κανάλι ή κατάστημα, happy hour επιβράβευση.

Επίσης, ειδοποιό διαφορά αποτελούν η βαθιά τεχνογνωσία στο mobile, αλλά και οι υφιστάμενες τεχνικές διασυνδέσεις της Warply με ταμειακά συστήματα για την αποδοχή ηλεκτρονικών πληρωμών και εξαργύρωση προνομίων όπως δωροκάρτες, κουπόνια κ.ά.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι η μεγάλη τεχνογνωσία και η συμβουλευτική που προσφέρει, με μεγάλη εξειδίκευση σε managed service επιχειρηματικά μοντέλα και διαχείριση συνεργειών μεταξύ εταιρειών.

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ROSTER ΠΕΛΑΤΩΝ
Κάποιοι από τους πελάτες της Warply στην Ελλάδα είναι: Epistrofi Eurobank, GO4MORE Εθνική Τράπεζα, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, EKO, BP, Praktiker, Anytime, Nobacco, Kafkas, LG Hellas, Pernod Richard, Ecoelastica, Υπουργείο Ανάπτυξης, ΕΟΤ, ΟΚΑΑ κ.ά.