Αντικαθιστά το branding στις σοκολάτες της, με ιστορίες ανθρώπων

Η Cadbury, ένα από τα πιο δημοφιλή brands σοκολάτας στη Βρετανία, αντικατέστησε το brand name της στις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk με ιστορίες από ανθρώπους τρίτης ηλικίας με στόχο να ενισχύσει το awareness των ανθρώπων σχετικά με την απομόνωση και τη μοναξιά που αισθάνεται η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Αυτήν την εβδομάδα, η εταιρεία, ιδιοκτησίας Mondelez, κυκλοφόρησε 10 εκατ. από τις limited edition σοκολάτες σε συνεργασία με τη φιλανθρωπική οργάνωση Age UK. Σε αυτές αναγράφονται φράσεις από πραγματικές ιστορίες έξι ανθρώπων από 79 έως και 90 ετών, τις οποίες οι καταναλωτές θα διαβάζουν ολοκληρωμένες στο website της Age UK.

Την καμπάνια, με τίτλο «Donate your words», δημιούργησε η VCCP. Είχε προηγηθεί έρευνα του brand, σύμφωνα με την οποία 225.000 ηλικιωμένοι στη Βρετανία μπορεί να περάσουν ακόμη και μια εβδομάδα χωρίς να μιλήσουν με κάποιον, ενώ έξι εκατ. δήλωσαν ότι έστω και μια σύντομη συζήτηση θα είχε θετικό αντίκτυπο στη ζωή τους. Η Cadbury γύρισε, επίσης, μια σειρά σύντομων online ταινιών, στις οποίες πρωταγωνιστούν οι χαρακτήρες της καμπάνιας.

(Πηγή: Adweek)