Αλλαγές στον επαγγελματικό ρόλο τους αναμένουν σχεδόν 75% των Chief Marketing Officers στη Βρετανία, εξαιτίας της πανδημίας, σύμφωνα με έρευνα του LinkedIn. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερα από 300 ανώτατα στελέχη marketing, 58% των οποίων δήλωσαν ότι σταδιακά θα πρέπει να υποστηρίζουν και άλλες λειτουργίες, μεταξύ των οποίων οι εξής: employer branding, internal communications και learning and development. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς πιστεύουν ότι η τεχνολογία και τα data θα αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία για τον ρόλο τους, ενώ 48% αναμένουν ότι θα έχουν μεγαλύτερη επίδραση σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου.

Επιπλέον, 87% των CMOs δηλώνουν ότι η πανδημία έχει αυξήσει την ανάγκη για ευελιξία, ενώ το 60% προειδοποίησε σχετικά με τον κίνδυνο να δοθεί προτεραιότητα στην ευελιξία έναντι της στρατηγικής. «Ο Covid-19 προκάλεσε σοβαρές αναταραχές στις επιχειρήσεις και οι CMOs κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που έρχονται και να πυροδοτήσουν την επιστροφή στην ανάπτυξη», δήλωσε ο Tom Pepper, Head of Marketing Solutions του LinkedIn Βρετανίας, Ιρλανδίας και Ισραήλ.

(Πηγή: marketingweek.com)