Όλες οι πτυχές του Brand Safety στο 1ο σχετικό ελληνικό συνέδριο

Οκτώ διεθνείς ομιλητές, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη της ελληνικής αγοράς θα δώσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα δεδομένα που ισχύουν για το Brand Safety, στο πρώτο διαδικτυακό Brand Safety Conference στις 19 Μαρτίου. Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για το διεθνές θεσμικό πλαίσιο, μέσα από τις παρουσιάσεις των Trustworthy Accountability Group και ΙΑΒ Europe και θα μάθουν πώς εκδοτικοί όμιλοι και διαφημιστικές πλατφόρμες, όπως Le Monde Group, Vocento και Group M, εξασφαλίζουν το περιβάλλον για την προβολή των διαφημιζόμενων και πώς παγκόσμια brands, όπως η Lego, αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της digital διαφήμισης. Παράλληλα, στελέχη της ελληνικής αγοράς θα μιλήσουν για το εγχώριο status του Brand Safety. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των ΙΑΒ Hellas και ΣΔΕ. Μεγάλος Χορηγός είναι η Acrossmedia241 με τη Verizon Media και χορηγοί οι DPG Media, Mediabrands και Teads. Περισσότερα στο www.brandsafety.gr.