Κατά 35% μείωσε πέρυσι το adspend της η Coca-Cola, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα. Οι διαφημιστικές δαπάνες μειώθηκαν κατά 1,47 δισ. δολάρια, στα 2,77 δισ. το 2020, από 4,25 δισ. το 2019. Η κίνηση αυτή έρχεται σε αντίθεση με κάποιους εκ των ανταγωνιστών της, όπως η PepsiCo, η οποία, πέρυσι, διατήρησε το ετήσιο adspend και δεν προχώρησε σε ιδιαίτερες περικοπές.

Όντας ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, παρέθεσε τρεις λόγους για τη μείωση αυτή και, συγκεκριμένα, την πανδημία, την ακύρωση των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, αλλά και την επανεξέταση εσωτερικά της πολιτικής της κατά του επιβλαβούς περιεχομένου στις social media πλατφόρμες. Επισήμανε, ότι αξιοποίησε την πανδημία για να επαναπροσδιορίσει αποτελεσματικά τις διαφημιστικές δαπάνες, στο πλαίσιο της παγκόσμια αναδιάρθρωσης του marketing και τη μετάβαση σε ένα πιο «δικτυωμένο» διοικητικό μοντέλο.

Η εταιρεία «τρέχει» παγκόσμιο creative και media review, με στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών, την εξάλειψη του duplication και την αύξηση του efficiency για την επανεπένδυση στα brands της. Συμμετοχή στο spec αναμένεται από όλα τα global agency groups, μεταξύ των οποίων τα Dentsu, Interpublic, Publicis Groupe και WPP, ακόμα και από την Omnicom, η οποία, ωστόσο, έχει στενότερη σχέση με την ανταγωνίστρια PepsiCo.

(Πηγή: Campaign)