Mε τη συνεργασία της Τempo OMD Hellas

Σύμφωνα με αυτή, η Vodafone, υποστηρίζοντας τη νέα αυτή άφιξη ως χρυσός χορηγός, θα έχει 3μηνη αποκλειστική παρουσία στις διαφημιστικές θέσεις του μέσου, συνδέοντας τα δύο megabrands στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή. «Το Skype, με περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα, προσφέρει στους διαφημιζόμενους πρωτότυπες διαφημιστικές θέσεις και  δυνατότητα να επικοινωνήσουν απόλυτα στοχευμένα μηνύματα» καταλήγει η ανακοίνωση. Η ενέργεια υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Τempo OMD Hellas και της Thinkdigital.