Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό σποτ της Vitex με την υπογραφή της Soho Square. Με αφορμή την έναρξη των ανοιξιάτικων ανανεώσεων σε σπίτια και εξοχικά, η Vitex προτείνει χρώματα και τάσεις μέσα από το νέο Trends Magazine, το vitex.gr και τις αποχρώσεις της βεντάλιας Vitex Global Collection. Κι αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση σε τίποτα από τα παραπάνω, σύμφωνα με το concept, ο χαμογελαστός και πάντα εξυπηρετικός υπάλληλος της Vitex θα κάνει τα πάντα για να παρουσιάσει τις 1.320 Vitex αποχρώσεις σε όλους. Ακόμη κι αν χρειαστεί να τις απαγγείλει μία προς μία τηλεφωνικά. Την παραγωγή του διαφημιστικού ανέλαβε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κανελλόπουλου.
09/04/21
CATEGORIES: Advertising
Vitex και Soho Square σε νέα τηλεοπτική καμπάνια
Προτείνουν 1.320 τρόπους για ανοιξιάτικη ανανέωση
Από Marketing Week Online
Topics:
Campaigns
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ