Για 2η συνεχόμενη χρονιά, η Vitamin Media και η Oriental Express ανανεώνουν την εμπιστοσύνη τους, προκειμένου να ενδυναμωθεί περισσότερο η digital παρουσία του brand στα social media.

Έτσι, σε συνέχεια της διαχείρισης των social media, του paid advertising και της αγοράς διαφημιστικού χρόνου σε τηλεόραση και κινηματογραφικές αίθουσες, σειρά τώρα έχει η διαχείριση όπως και η δημιουργία original και fun content για το TikTok.

Κύριος στόχος της στρατηγικής που έχει διαμορφώσει ήδη η Vitamin Media, είναι να γίνουν τα ασιατικά προϊόντα της Oriental Express στην Ελλάδα, ακόμα πιο αγαπητά στα δυναμικά κοινά.