Στην υλοποίηση repositioning digital καμπάνιας προχώρησε η Vitamin Media για λογαριασμό της ActionAid, με στόχο να επανασυστήσει τις δράσεις της οργάνωσης στο κοινό με μια διαφορετική, όπως τη χαρακτηρίζει, προσέγγιση στα social media.

Η καμπάνια, η οποία υλοποιήθηκε τον περασμένο Ιούλιο, περιελάμβανε copywriting με native άρθρα με περιεχόμενο από αληθινά στατιστικά στοιχεία, σε αντίθεση με τα fake news τα οποία συναντά ο αναγνώστης σε ελληνικά online media, content στα social media (Facebook, Instagram, Twitter), αλλά και τις δράσεις της οργάνωσης, μέσω του microsite realchange.actionaid.gr.

Στα social media, η Vitamin Media εστίασε σε ένα περιεχόμενο με εικόνες και videos ενός «ιδανικού», όπως τον χαρακτηρίζει, κόσμου. Τo digital campaign και οι οργανικές δημοσιεύσεις, συμπληρώθηκαν από στοχευμένες διαφημίσεις στα social media, στο YouTube και το Google Display Network.