L’Oréal και Facebook προχωρούν στην τεχνολογική ενσωμάτωση της πλατφόρμας με τη Modiface, την εταιρεία επαυξημένης πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης που ανήκει στη L’Oréal. Στόχος της κίνησης αυτής είναι να προσφέρουν τις δοκιμές μακιγιάζ, οι οποίες χρησιμοποιούν AR, στις αγορές μέσω Instagram. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα AR του Facebook, Spark AR, και η ModiFace θα παρέχουν την τεχνολογία της ModiFace στα Instagram Shops, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να μεταβεί στη σελίδα του brand στο Instagram και να δοκιμάσει το προϊόν εικονικά πριν το αγοράσει.

Η Facebook θα ενσωματώσει, επίσης, το ModiFace AR σε νέες μορφές διαφήμισης στην εφαρμογή Facebook. «Σε μια εποχή όπου το κοινωνικό εμπόριο καθίσταται ολοένα και πιο σημαντικό για τους καταναλωτές, αυτό το νέο βήμα στη συνεργασία μας με το Facebook θα συμβάλει στο να γίνουν οι αγορές προϊόντων ομορφιάς στο Instagram πιο βολικές, εύκολες και διασκεδαστικές», δήλωσε ο Parham Aarabi, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της ModiFace.