Ψηφιακά θα διεξαχθεί το 15ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 29 Σεπτεμβρίου. Μεταξύ των ομιλητών του virtual συνεδρίου, η Νεφέλη Ράντου, Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών, θα αναφερθεί στο γεγονός ότι οι πελατοκεντρικές εταιρείες ξεκινούν τον σχεδιασμό τους από τον πελάτη, ως πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τις εταιρείες του μέλλοντος, ενώ ο Νικόλαος Δημητριάδης, Head of Neuro Consulting Services της Optimal HR, θα μιλήσει για τη στρατηγική ενσυναίσθηση που απαιτείται σε περιόδους, όπως η τρέχουσα, με προσωπικές, ομαδικές και οργανωτικές αλλαγές.

Παράλληλα, στο συνέδριο θα συμμετάσχει και ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, με την ομιλία «Customer Service Reinvented», αναδεικνύοντας την ευκαιρία που έχει προκύψει λόγω πανδημίας, η οποία θα διαφοροποιήσει ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις και θα τις τοποθετήσει στην καρδιά των πελατών.