Η ενέργεια έτρεξε σε συνεργασία με την Cambo

Πάνω από 50.000 sessions, μέσα σε τρεις εβδομάδες, κατέγραψε το quiz «Βwin έγινε;», το οποίο λανσαρίστηκε στις 25 Ιανουαρίου, συνδυάζοντας τη γνώση με τη διασκέδαση και προσφέροντας δώρα. Ο παίκτης κλήθηκε να επισκεφτεί το custom microsite bwin-egine.gr και να απαντήσει σε είκοσι ερωτήσεις, εμπνευσμένες από το concept του time travelling και με μια χιουμοριστική ματιά στην ιστορία του αθλητισμού και των τυχερών παιγνίων.

Έξι συνολικά Playstation 5 και δέκα iPhone 12 κληρώθηκαν ανάμεσα στους δεκάδες χιλιάδες παίκτες του «Βwin έγινε;». Οι ερωτήσεις δεν ήταν ποτέ οι ίδιες, ενώ για κάθε ερώτηση υπήρχαν δύο πιθανές απαντήσεις: «Έγινε» και «Δεν έγινε ποτέ». Η εικόνα προφίλ στο Facebook του παίκτη προσαρμοζόταν στο τελικό αποτέλεσμα και με ένα απλό κλικ μπορούσε να το κάνει share στο Facebook, γεγονός που έφερε σημαντικό engagement και ένα social χαρακτήρα που είχε επίδραση στο brand awareness. Είναι χαρακτηριστικό το ότι περισσότεροι από 10.000 χρήστες μοιράστηκαν το αποτέλεσμά τους. Η ομάδα της Βwin συνεργάστηκε για πρώτη φορά με την Cambo, στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής.