Καμπάνια social media και promotion

Η spiritup LΑB δημιούργησε τον facebook διαγωνισμό του προϊόντος, ο οποίος επεκτάθηκε και στο Twitter, με πρωταγωνίστρια την Λίλη και ένα μαγικό ξόρκι. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες διοργάνωσαν την εμφάνιση του Vileda Magical στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η spiritup LAB σχεδίασε ένα ειδικό περίπτερο για την Vileda στο The Mall Athens, όπου ο μάγος της Vileda παρουσίαζε τις ιδιότητες του νέου προϊόντος μέσα από ένα Vileda Magical Show, ενώ τα ασανσέρ και οι καθρέφτες του The Mall Athens επενδύθηκαν με ειδικές εκτυπώσεις και μεταμορφώθηκαν σε Vileda Magical επιφάνειες. Η συνεργασία των δύο εταιρειών με τη Vileda, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2013 και έχει καταφέρει, μεταξύ άλλων, να χτίσει μια δυναμική κοινότητα γύρω από το brand στα social media.