Πώς θα είναι το αυριανό «γήπεδο» των ψηφιακών Μέσων;
Θεωρώ ότι ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του «γηπέδου» θα παίξει η παραγωγή βίντεο και η δυνατότητα των ψηφιακών Μέσων να προσελκύσουν μέσω αυτής της παραγωγής νεότερες ηλικιακές ομάδες. Όπως καταδεικνύει πρόσφατη έρευνα του Reuters Foundation, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που προάγουν το οπτικοακουστικό περιεχόμενο, όπως το TikTok, το YouTube και το Instagram είναι αυτές στις οποίες θα εστιάσουν τις προσπάθειές τους τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης. Ως εκ τούτου πιστεύω ότι τα μικρής διάρκειας ψηφιακά βίντεο που μπορούν να διαδοθούν μέσω αυτών των πλατφορμών, είτε πρόκειται για branded είτε για white label παραγωγές, θα αποτελέσουν το νέο «Eldorado» στον χώρο της διαφήμισης.
Ποιες εξελίξεις θα καθορίσουν τη μάχη για την προσοχή του θεατή;
Οι συνεχώς εξελισσόμενες τεχνολογίες όσον αφορά τα big data και η «επανάσταση» του micro-targeting είναι ο «χρυσός» συνδυασμός που θα επιτρέψει την καλύτερη στόχευση του κοινού με περιεχόμενο το οποίο θα κεντρίσει την προσοχή του. Καλύτερη στόχευση με προσαρμοσμένο στις ανάγκες του θεατή περιεχόμενο, σημαίνει αυξημένες πιθανότητες να κερδίσεις κοινό, το οποίο αυξάνει & την αποδοτικότητα του μέσου στη δημιουργία περιεχομένου.
Ποια είναι η «κρυμμένη» ευκαιρία για το digital οικοσύστημα που θέλετε να αποκαλύψετε;
Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας η immersive κάλυψη θεμάτων τα οποία δεν καλύπτονταν από mainstream μέσα ενημέρωσης, όπως τα δικαιώματα της κοινότητας LGBTQ+, με βιωματικό τρόπο παρουσίασης, θεωρούνταν κάτι περιθωριακό. Σήμερα, τα περισσότερα mainstream μέσα έχουν κάνει στροφή προς αυτή τη θεματολογία. Εκεί βρίσκεται για εμένα η «κρυμμένη» ευκαιρία: να είσαι δέκα βήματα μπροστά, και όταν έχει καθιερωθεί αυτό που έκανες πριν χρόνια, εσύ να έχεις ήδη ξεκινήσει το επόμενο trend.