Η Rakuten Viber κοινοποίησε μια περίληψη του πώς οι χρήστες και οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα επικοινώνησαν μέσω της εφαρμογής το 2021. Στην Ελλάδα, το Viber βρίσκεται σε πάνω από 90% των smartphones, κάτι που το καθιστά τη νο.1 εφαρμογή συνομιλιών στη χώρα, όπως υποστηρίζει η ίδια η εταιρεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Viber, σημειώθηκε μια αύξηση 20% στον αριθμό των κλήσεων και 15% στον αριθμό των μηνυμάτων που εστάλησαν πέρσι.

Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες έστελναν 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο τους τελευταίους 12 μήνες. Από το λανσάρισμα των φακών επαυξημένης πραγματικότητας, το φθινόπωρο, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα.

Οι επιχειρήσεις, επίσης, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις επιχειρηματικές λύσεις του Viber, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2021: Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους, αύξηση 79% στον αριθμό των καινούριων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως» και συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν. Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 16%, στοιχείο ενδεικτικό για το ενδιαφέρον των διαφημιστών.