Παρά τις ετήσιες απώλειες ύψους 2,8 δισ. λιρών του ομίλου

Τη βεβαιότητά του για ανάκαμψη του WPP, μέσα στο 2021, εξέφρασε ο CEO του ομίλου, Mark Read, παρά το γεγονός ότι κατέγραψε πέρυσι απώλειες ύψους 2,8 δισ. λιρών. Απέδωσε δε την αισιοδοξία του αυτή στην κυκλοφορία του εμβολίου κατά του Covid-19. Τα νούμερα του WPP επηρεάστηκαν αρνητικά από την υποτίμηση κατά 3,1 δισ. λίρες, παλαιότερων εξαγορών του, ενώ επηρεάστηκαν και τα έσοδά του, λόγω μείωσης των δαπανών των πελατών του.

Συγκεκριμένα, στην κύρια αγορά της Βόρειας Αμερικής, τα ετήσια έσοδα μειώθηκαν κατά 5,7% στο δ΄ τρίμηνο με τον όμιλο να κάνει λόγο για σχετικά ανθεκτικότητα σε σχέση με άλλες αγορές και τα agencies VMLY&R και BCW να αποτελούν «φωτεινά» παραδείγματα. Αντίθετα, στη Βρετανία η κατάσταση ήταν χειρότερη με τα ετήσια έσοδα να μειώνονται κατά 7,4% στο δ΄ τρίμηνο με τα AKQA και BCW να «σώζουν» το τρίμηνο. «Βλέπουμε αρκετά πεδία ανάπτυξης για το WPP, από τη μόνιμη μεταστροφή στο e-commerce, την ψηφιοποίηση των media και την ανάγκη των πελατών να μετατρέψουν το brand purpose τους σε πράξεις», δήλωσε ο Mark Read.

(Πηγή: The Drum)