Παρουσιάστηκε από τον Β. Κορδερά, Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, στο πλαίσιο συνεδρίου Τις καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών της Bergmann Kord στον τομέα των υπηρεσιών τουρισμού υγείας παρουσίασε ο Βαρδής Κορδεράς, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, στο πλαίσιο του συνεδρίου «Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών» που διοργάνωσε το σελφ σέρβις της BOUSSIAS.
Όπως ανέφερε ο ίδιος, η αγορά του τουρισμού υγείας παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον για την Bergmann Kord, με τον κύριο όγκο των πελατών της να προέρχεται από τις ευρωπαϊκές –κυρίως- χώρες. H πρωτοπόρος κλινική μαλλιών έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποδοχής πελατών της από το εξωτερικό, οι οποίοι στο πλαίσιο των υπηρεσιών μεταμόσχευσης μαλλιών που λαμβάνουν από την Bergmann Kord, έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις ομορφιές της χώρας μας, απολαμβάνοντας ποιοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες τουρισμού, υπό την επιμέλεια της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον Βαρδή Κορδερά, στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Bergmann Kord για τις υπηρεσίες ιατρικού τουρισμού είναι ο άμεσος χρόνος απόκρισης στα ζητούμενα του πελάτη, η δημιουργία φιλικού, χρηστικού και αναλυτικού website για τις υπηρεσίες της εταιρείας στη γλώσσα του πελάτη, καθώς και η άμεση και ξεκάθαρη επικοινωνία μαζί του. Και κατέληξε: «Ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το added value των υπηρεσιών του Kord Group, αλλά παράλληλα να αποτελέσουμε ως Ελλάδα και ως εταιρεία, ένα HUB ολοκληρωμένων, ποιοτικών και αξιόπιστων υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού, με έμφαση στον ευρωπαίο πελάτη».