Οι μεγαλύτεροι αλλά και μεταξύ τους ανταγωνιστικοί σταθμοί της αγγλικής τηλεόρασης συντονίστηκαν στη δημιουργία ενός φορέα marketing με κύριο στόχο, μεταξύ άλλων, την προώθηση των βέλτιστων πρακτικών της τηλεοπτικής διαφήμισης.

Το Thinkbox στη Μεγάλη Βρετανία μελετά την εμπορική τηλεόραση και διαθέτει στους διαφημιστές πολύτιμα insights ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη σημερινή τηλεόραση. Σημαντικό εύρημα αποτελεί το ότι σήμερα, περισσότερο από 20% των εσόδων της τηλεόρασης, προέρχεται από τις νέες τεχνολογίες, τα digital businesses.

Στον κλάδο αυτό, η Thinkbox παρέχει το know-how για το brand building. Η Zoe Harkness, Head of Training της Thinkbox, διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στις πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου, θα παρουσιάσει, live online από το Λονδίνο, το Navigation, την εφαρμογή που ανέπτυξαν και βοηθά στην άριστη κατανομή του budget στα Μέσα, αλλά και για τις «stealable» παρουσιάσεις και τα data που προσφέρει ελεύθερα σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους.

Επιπλέον, θα αποκαλύψει το πώς αξιολογούν οι δέκτες της υπηρεσίας το ινστιτούτο Thinkbox. Το συνέδριο Media, The New Creative πραγματοποιείται στις 22 Σεπτεμβρίου ζωντανά στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Πληροφορίες στο www.mediathenewcreative.gr.