«Θύματα» βανδαλισμού έπεσαν υπαίθριες διαφημίσεις αεροπορικών εταιρειών όπως οι KLM, Ryanair και EasyJet. Ακτιβιστές «χάκαραν» τις αφίσες τους, ώστε να τονίσουν τον αντίκτυπο των αερομεταφορών στην κλιματική κρίση.

Κάνοντας την εμφάνισή τους σε περισσότερα από 500 σημεία στην Ευρώπη, οι παρεμβάσεις κατηγορούν και τη διαφημιστική βιομηχανία ότι προσπαθεί να «συγκαλύψει» την περιβαλλοντική καταστροφή που προκαλούν. Οι παρεμβάσεις έγιναν χωρίς άδεια σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις από την ομάδα Brandalism και το ευρωπαϊκό δίκτυο Subvertisers International.

Ένα από τα guerrilla posters μετατρέπει το tagline της KLM σε «Δημιουργώντας ένα λιγότερο βιώσιμο μέλλον», με τον καλλιτέχνη να σημειώνει ότι η αφίσα της αεροπορικής έχει ήδη μηνυθεί για greenwashing.

Ο Tona Merriman της Brandalism δήλωσε: «Τα διαφημιστικά agencies όπως οι Ogilvy, VCCP, Dentsu, DDB Munchen πρέπει να αναλογιστούν τον ρόλο τους στην αύξηση των εκπομπών των αερομεταφορέων, μέσω συνεργασιών τους με εταιρείες όπως οι British Airways, Easyjet, KLM και Lufthansa. Καλούμε όλους τους εργαζομένους τους να αρνηθούν να δουλέψουν για πελάτες υψηλού αποτυπώματος άνθρακα».

(Πηγή: Marketingweek.com)