Νέο business unit, με επικεφαλής την Κ. Καραγιάννη

Πρόκειται για ένα unit το οποίο θα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση της ψηφιακής παρουσίας των πελατών του, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε κρίσιμες παραμέτρους όπως η εμπειρία των χρηστών, το usability του site και το ROI. Προσφέροντας στοχευμένες υπηρεσίες, το UX Lab θα αποτιμά την κατάσταση, θα εντοπίζει τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης και θα προτείνει απόλυτα εφαρμόσιμες λύσεις. Όπως σημείωσε η Κ. Καραγιάννη η οποία θα είναι επικεφαλής του unit, το UX Lab δεν απευθύνεται μόνο σε υφιστάμενους πελάτες της Atcom, αλλά στο σύνολο της αγοράς, ακόμα και στους πελάτες οι οποίοι δεν έχουν ακόμα online παρουσία, ωστόσο επιθυμούν να λάβουν πολύτιμα insights και να θέσουν τις σωστές βάσεις για επιτυχημένη πορεία στον κόσμο του Διαδικτύου.