Η νέα πλατφόρμα της Uworc, καθώς και ενδιαφέροντα δεδομένα για την αγορά και τη ζήτηση εργασίας στις τουριστικές επιχειρήσεις που συλλέχθηκαν από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της, συζητήθηκαν την Τρίτη 25 Οκτωβρίου με εκπροσώπους των ΜΜΕ, αλλά και την υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, στο πλαίσιο της πρώτης επίσημης παρουσίασης στον Τύπο της start up εταιρείας εύρεσης προσωπικού για τις υπηρεσίες HοReCa.

Η Uworc, η νέα, εξ ολοκλήρου ψηφιακή, εταιρεία εύρεσης προσωπικού για τις επιχειρήσεις HoReCa (Hotels – Restaurants – Catering) πραγματοποίησε την πρώτη επίσημη παρουσίαση του ηθικά υπεύθυνου μοντέλου και μέσων λειτουργίας της σε κεντρικό εστιατόριο της Κηφισιάς.

Ο ιδρυτής της Uworc, Πάρης Οικονόμου, αναφέρθηκε στις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αλλά και τις λύσεις που προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έντονης έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εποχιακές επιχειρήσεις φιλοξενίας.

Στον ειδικά σχεδιασμένο και αναπτυγμένο αλγόριθμο που διαθέτει η live πλέον πλατφόρμα της Uworc και η οποία, μεταξύ πολλών άλλων, διασφαλίζει το «ταίριασμα» διαθέσιμης θέσης εργασίας/υποψήφιου εργαζόμενου, αλλά και στη διαφάνεια στην εργασιακή σχέση και το track record που δημιουργεί η online αξιολόγηση/βαθμολόγηση του κάθε εργαζόμενου για την επιχείρηση στην οποία εργάστηκε και αντίστοιχα της κάθε επιχείρησης για κάθε εργαζόμενο, αναφέρθηκε ο Βίκτωρας Σίμωσις, Creative Managing Director του digital agency The Smiling Hippo, το οποίο και ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση της πλατφόρμας.