Με στιγμές μπαμπάδων-παιδιών στην καραντίνα.
Έχοντας χτίσει την επικοινωνία του, ήδη από το λανσάρισμα του, πάνω στην πατρική σχέση, το brand της Unilever, Dove Men+Care, λανσάρει μια διεθνή καμπάνια όπου απεικονίζονται στιγμές πατεράδων με τα παιδιά τους, στο σπίτι, λόγω καραντίνας. Η καμπάνια χρησιμοποιεί υλικό από τα social media, μαζί με πρωτότυπα videos για το πλύσιμο των χεριών με πρωταγωνιστές διάσημους μπαμπάδες, αλλά και περισσότερα «how-to» videos που βοηθούν τους μπαμπάδες στη διαχείριση της καραντίνας.
Ένα video με τίτλο «Dad Do» από την Ogilvy Canada παρακάμπτει τους περιορισμούς στην παραγωγή με user-generated οπτικοακουστικό υλικό και, αντί για μελοδραματικές σκηνές, δείχνει τους πρωταγωνιστές τους να διασκεδάζουν. Η ταινία συνδυάζεται με μια σειρά videos που δημιούργησε για το brand η Edelman, που απεικονίζουν δημιουργικές στιγμές μεταξύ μπαμπάδων και παιδιών, όπως κούρεμα στο σπίτι ή οικογενειακή γυμναστική.
Επιπλέον, το Dove Men+Care συνεργάζεται για πρώτη φορά με το creative shop Uninterrupted, για μια σειρά tutorials για το πλύσιμο των χεριών, με πρωταγωνιστές διάσημους μπαμπάδες. «Θέλαμε να μεταφέρουμε ένα θετικό μήνυμα», αναφέρει ο Carlos Gil, Global Brand VP του Dove Men+Care, αναγνωρίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα διαφοροποιούσε το brand ανάμεσα στα συναισθηματικά κλισέ των διαφημιστικών για την πανδημία.
(Πηγή: AdWeek)